Rate this portfolio
طراحی حمام مدرن

امروزه به دلایل مختلف خانه هارا کوچک میسازند. پس فضای کمتری را برای حمام در نظر میگیرفتند.

دکوراسیون حمام مدرن

امروزه بدلایل مختلف خانه هارا کوچک میسازند. پس فضای کمتری را برای حمام در نظر میگیرند. برای همین انتخاب یک دکوراسیون حمام مدرنمناسب دشوار است.
باید دکوراسیون حمام مدرن خود را طوری تزئین کنید. همه ی وسایل های لازم را داشته باشد. در دکوراسیون حمام مدرن باید کلیه ی وسایل را با فضای موجود سنجیده و بهترین مکان را پیدا کنید.

در طراحی حمام مدرن همه چیز تابع کارکرد یا کاربرد است. همه چیز به سادگی و بدون تزئینات در در محل به نام حمام گرد هم جمع شدند.
یک نورگیر کوچک برای ورود کمی نور طبیعی و البته تهویه مناسب هوا بسیار مناسب است. در منازل ویلایی بزرگ و آپارتمانی که از نظر مجاورت با منازل کناری هیچگونه مزاحمت و دیدی وجود ندارد می توان حتی از پنجره هایی بسیار بزرگ نیز برای حمام استفاده نمود تا نور طبیعی به شکلی کامل وارد حمام شود.
دکوراسیون حمام فقط به استفاده از وسایل کاربردی متنوع در آن نیست. بلکه استفاده مناسب از یک یا حتی چند پنجره قسمتی از دکوراسیون کردن مناسب حمام باشد. که در استفاده لذت بخش از آن بسیار موثرست.

 

اصول طراحی حمام مدرن

لازمه داشتن حمام با دکوراسیونی زیبا و رویایی استفاده از وسایل گرانقیمت و مجلل نیست. شما برای داشتن دکوراسیونی رویایی در حمام منزل خود از طراحی زیبا و کاربردی استفاده نمایید.
اگر فضای حمام شما بزرگ است. تمایل دکوراسیونی مدرن و متفاوتی را برای حمام منزل خود طراحی کنید. از وان در فضای حمام استفاده نمایید. اگر حمام در فضای اتاق خواب قرار دارد. برای زیباتر به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی حمام از درب های شیشه ای استفاده کنید.
کفپوش و دیوار پوش حمام مهم ترین اجزای یک حمام مدرن را تشکیل می دهند بنابراین بهتر است قبل از هر چیز در انتخاب رنگ و طرح سرامیک و یا کاشی برای کفپوش و دیوار پوش حمام حساسیت لازم را به خرج دهید.

برای حمام های بزرگ از سرامیک و یا کاشی با رنگ های روشن و تیره استفاده کنید. برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضای حمام های کوچک بهترست از کاشی و یا سرامیک ها با رنگ های روشن استفاده نمایید.
یکی دیگر از لوازم ضروری در حمام آینه است. آینه باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای حمام می شود. بنابراین در فضای حمام های کوچک از آینه های دیواری بزرگ استفاده نمایید. وسایل مورد نیاز حمام را در مکانی مناسب قرار بدهید. از آینه های درب دار استفاده نمایید زیرا این مدل آینه ها دارای فضایی کافی برای قرارگیری وسایل مختلف حمام می باشند.
یکی دیگر از مهم ترین نکات در دیزاین داخلی حمام استفاده از نورپردازی مناسب است توجه داشته باشید که اگر حمام از نورپردازی مناسبی برخوردار باشد فضای آن آرامش بخش و با نشاط تر به نظر می رسد.

 

انواع مدل های حمام مدرن

  • حمام سفید به سبک مدرن

  • حمام کوچک و کاربردی

  • حمام با کاغذ دیواری جنگلی

  • حمام با دوشی به سبک آبشار

  • حمام بزرگ و قفسه به میزان کافی

  • حمام به سبک روستایی

  • حمام به سبک مدیترانه ای

  • حمام با چوب های بلوند

  • حمام با لامپ آویز

  • حمام با سنگ مرمر و پنجره های بزرگ

  • حمام به سبک معاصر

  • حمام به سبک تلفیقی صنعتی و وینتج

  • حمام مدرن با فرش سنتی

  • حمام به سبک صنعتی

  • حمام به سبک ساحلی

 

آینه در حمام مدرن

استفاده از آینه میتونه به بزرگ تر نشون دادن سرویس حمام شما کمک کنه، اما فکر استفاده از آینه های رایج مربع یا مستطیل شکل رو از سر بیرون کنید، طرح های جذاب تری مثل چند ضلعی ها و اشکال نا متقارن جلوه فوق العاده ای به حمان شما میدهد. این اشکال به تبدیل حمام شما به یک حمام مدرن نقش بسزایی بازی میکند.

 

رنگ در حمام مدرن

بدون شک رنگ سیاه و سفید برای همه دکورها گزینه مناسب و شیکی هست. استفاده از این رنگ ها افزایش کنتراست را به همراه دارد، بهره گیری از آینه در این سبک دکوراسیون هم میتونه توهم فضای بزرگ تر رو ایجاد کند.

 

وان در حمام مدرن

یکی از ترند های پر کاربرد دکوراسیون حمام در کشور های اروپایی ، استفاده از وان حمام در اتاق خواب و یا فضا های مرده است، شاید این ترند برای ما عجیب باشد اما ایده ای جسورانه برای بهره گیری از تمام فضای منزل شماست
به طور معمول در خانه های ایرانی حمام و رو شویی در یک محل قرار میگیرند، اگر سرویس شما هم به این صورت هست، با جدا سازی و تفکیک اون به وسیله در های شیشه ای با یک تیر چند نشان بزنید!

 

طراحی حمام کوچک مدرن

اهمیت خرید متریال، در طراحی حمام به اندازه طراحی اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه اهمیت دارد. این یک واقعیت است که حمام های بزرگ رویایی و حیرت انگیز هستند.
اما این بدان معنا نیست که حمام های کوچک و جمع وجور نمی توانند شیک و رویایی به نظر برسند. بسیاری از افراد حمام های کوچک را کابوسی برای خانه ها می دانند.
برخلاف اکثر افراد که می پندارند اندازه حمام اهمیت ویژه ای در زیبا وجذاب به نظر رسیدن فضای خانه دارد؛ تمامی طراحان داخلی حرفه ای این نکته را یادآور می شوند که این انتخاب طرحی متناسب با فضای حمام است که نقش به سزایی در ایجاد حمامی شیک و مدرن ایفا می کند نه اندازه آن.
چرا که با لوازم جانبی زیبا و انتخاب طرحی مناسب می توان حتی کوچک ترین حمام ها را به حمامی رویایی و لوکس تبدیل کرد. انتخاب درست و به جای لوازم جانبی مانند آینه ها، قفسه ها، لامپ ها، شیرآلات و غیره همگی در به وجود آوردن حمامی شیک و جذاب نقش مهمی ایفا می کنند.

مثل همیشه ما در این مقاله مطالبی را جمع آوری کرده ایم و نکاتی را یادآور شدیم. تا شما با اجرای این ایده ها حمام های کوچک خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کرده و از ظاهر زیبا و آرامش بخش آن لذت ببرید.
اگر یک حمام مدرن و “walk-in shower” (حمام های کوچکی که تقریبا به اندازه قد یک انسان جا دارند. معمولا با یک شیشه و یا پرده از سرویس بهداشتی جدا می شوند. مانند حمام هتل ها) را با شیشه های یکپارچه احاطه کنید به سرعت زیبایی حمام شما را بالا می برد و حمام را به فضایی شیک و دنج و رویایی تبدیل میکند.
بنابراین سعی کنید که در سبک طراحی حمام تان ازاین شیشه های سراسری لوکس بهره بگیرید؛ اگرچه این درب های شیشه ای نسبت به پرده هایی که حمام را می پوشانند گران تر هستند اما این نکته را نیز فراموش نکنید که از دوام بالاتری نسبت به سایر پوشش ها برخوردار هستند و مانند پرده ها نیازی به تعویض و شست و شوی دائم ندارند.