انیمیشن و طراحی سه بعدی

گروه معماری مهندس متینه درویشیان با بهره مندی از بروزترین سیستمهای کامپیوتری و متخصص ترین افراد در حوزه معماری این نوید را به شما میدهد. که هر آنچه در ذهنتان تصور میکنید شاید فراتر از واقعیت را بتوانید با چشمانتان مشاهده کنید. با استفاده از نرم افزارهای Autodesk 3ds Max و Unreal Engine شما آنچه ویلای شما قرار است پس از ساخت شود. قبل از ساخت ویلا مشاهده میکنید.

انیمیشن داخلی ویلا

در ویلاهایی که متراژ بالایی دارند. تقریبا از 300 متر به بالا امکان ساخت انیمیشن به راحتی وجود دارد. انیمیشن به شما در درک بهتر ویلای خودتان کمک خواهد کرد. میتوانید در ویلا خود قدم بزنید و مانند یک بازی کامپیوتری بههر جایی که دلتان میخواهد بروید. این امر باعث میشود قبل از ساخت بتوانید نواقصی که حتی به فکر خودتان هم نرسیدست ببینید. این تکنولوژی امروزه از بسیاری از اتلاف سرمایه ها کاسته است.

طراحی انیمیشن داخلی ویلا آقای بهاران

طراحی انیمیشن ویلا آقای همایونی

طراحی انیمیشن ویلا آقای صفدریان

طراحی انیمیشن ویلا آقای بهاران

طراحی انیمیشن ویلا آقای اکبری

طراحی انیمیشن استخر آقای اکبری

طراحی انیمیشن ویلا آقای شیرزاد

طراحی انیمیشن ویلا آقای فغانی

طراحی انیمیشن ویلا آقای شمس

طراحی انیمیشن ویلا آقای سیفی

طراحی انیمیشن ویلا آقای شیبی

طراحی سه بعدی ویلا آقای شیبی

طراحی اداری سه بعدی مدرن آقای فخریان

طراحی سه بعدی ویلا آقای فرامرزی

طراحی اداری سه بعدی کلاسیک آقای فخریان

طراحی انیمیشن ویلا آقای تیموری

طراحی سه بعدی (3D) ویلا

طراحی سه بعدی یا همان تی ری دی (3D) از بهترین قسمت های معماری به شمار میرود. بدین شکل که شما هر زاویه ویلای خود را میتوانید مانند یک عکس مشاهده کنید. این موضوع به شما کمک خواهد نمود که مثلا گچ بری های سقف را ببینید. مشاهده کنید چه لوستری به منزل شما بیشتر می آید. قطر دیوار ها را ببینید. جا گذاری وسایل را مشخص کنید. متوجه میشوید چه تخت، مبل و کنسولی مناسب ویلا شماست. تمام این مطالب با طراحی سه بعدی ویلا حاصل میشود.