بازدید و نظارت پروژه ها

در این بخش از وب سایت گروه معماری مهندس متینه درویشیان به امور در حال اجرا و نظارت بر پروژه ها میپردازیم. بدین صورت که ما فیلم هر ویلایی که در حال ساخت داریم. یا بازدید پس از قرارداد طراحی ویلا را در این بخش از سایت برای شما کارفرمایان گرامی به نمایش میگذاریم. بازدید و نظارت پروژه ها یک امر متداول در طراحی و اجرای ویلا میباشد. از این رو فیلم های بدین منظور در این بخش قابل نمایش است.

مشاوره رایگان طراحی و ساخت ویلا

مشاوره رایگان طراحی و ساخت ویلا جزو خدمات قابل ارائه گروه معماری مهندس متینه درویشیان میباشد. شما کارفرمایان عزیز قبل از طراحی ویلا و همچنین قبل از ساخت ویلا با ما جهت مشاوره رایگان طراحی و ساخت ویلا تماس بگیرید. شما صاحبان زمین و املاک اگر قصد طراحی، ساخت و فروش ویلا را دارید با شماره 02122957301 تماس بگیرید. از شنبه لغایت چهارشنبه ساعت 9 صبح لغایت 17 و پنجشنبه های از ساعت 9 صبح لغایت 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم.

تعرفه مدیریت پیمان

تعرفه مدیریت پیمان یا همان مشارکت درصدی ساخت ویلا در گروه معماری مهندس متینه درویشیان به انواع مختلفی انجام میشود. که شما با یک تماس تلفنی میتوانید تعرفه مدیریت پیمان شرکت طراحی ویلا درویشیان را در اختیار داشته باشید. شماره تماس: 02122957301 – 09122833770