Rate this portfolio
طراحی اتاق خواب مدرن

دکوراسیون اتاق خواب یا طراحی اتاق خواب مدرن شامل سرویس خواب ها، پرده اتاق خواب، کاغذ دیواری میباشد.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

دکوراسیون اتاق خواب یا طراحی اتاق خواب مدرن شامل مواردیست که در ادامه به آن اشاره میکنیم. سرویس خواب ها، پرده اتاق خواب، کاغذ دیواری یا رنگ اتاق خواب، کمد دیواری اتاق خواب، نورپردازی اتاق خواب، قاب عکس اتاق خواب، آیینه در اتاق خواب از جمله مواردی میباشد که میتوان توضیحات کاملی در خصوص این موارد بیان نمود.
همان طور که شما میدانید معماری مدرن تابع کارکرد است. یعنی هر وسیله و فضایی با توجه به کارایی آن انتخاب میشود. این موضوع در طراحی اتاق خواب مدرن نیز ملموس است. البته باید گفت معماری مدرن و معماری امروزی دو کلمه متفاوت است. که در این روزها گاها به جای یکدیگر استفاده میشوند.

رنگ بندی و استفاده از الگوهای هندسی و همچنین نورپردازی هنری ارکان مهم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن به حساب می آیند.
گروه معماری متینه درویشیان با اتکا بر تجربه معماری و تجهیزات به روز خود زیباترین و کاربردی ترین طرح های معماری داخلی را به شما ارائه میدهد. این پکیج علاوه بر عکس های سه بعدی شامل انیمیشن داخلی و خارجی نیز میباشد. جهت مشاوره طراحی ویلا با شماره 02126134297 تماس بگیرید.

 

سرویس خواب مدرن

شما نصف عمر خود را در سرویس خواب مدرن خود سپری میکنید. از این رو شاید سرویس خواب از اهمیت بالایی برخوردار باشد. سرویس خواب مدرن خود علاوه بر زیبایی میبایست تابع کارکرد باشد. یعنی تنها زیبایی ملاک نیست و راحتی باید در نظر گرفته شود.
سرویس خواب شما میبایست طبی بوده و به کمر شما آسیب نرساند. بهتر است در انتخاب کالای خواب از برندهای آلمانی استفاده کنید. ارتفاع کالای خواب شما مهم بوده و در هنگام نشستن روی آن میبایست تمام کف پای شما به زمین برخورد کند.

 

پرده اتاق خواب مدرن

پرده اتاق خواب اگر غلط انتخاب شود. باعث از بین رفتن تمام زیبایی اتاق خواب میشود. معمولا باید به گونه ای سرویس خواب یا همان تخت خواب قرار گیرد که پنجره یا در جنوب تخت و یا در قسمراست یا چپ باشد. پنجره به هیچ عنوان نباید بالای سر شما باشد و در بهترین حالت پایین تخت تعبیه میشود.
پرده اتاق خواب مدرن نباید مانع از ورود نور به اتاق خواب شود. پرده اتاق خواب با دیگر وسایل همخوانی داشته باشد. رنگ متضاد در پرده اتاق خواب مناسب نیست.
در طراحی اتاق خواب مدرن پرده ها به صورت هوشمند طراحی شوند و قابلیت باز و بسته نمودن از راه دور را داشته باشند. هوشمند سازی در معماری مدرن بسیار پر اهمیت است.
انواع پرده اتاق خواب شامل: پرده تک پنل و دو پنل، پرده چند لایه، پرده والان، پرده شال، پرده آستر دوزی، پرده شفاف، مات و نیمه مات و پرده کژوال میباشد.

 

رنگ و کاغذ دیواری در اتاق خواب مدرن

یکی دیگر از ارکان تاثیر گذار در طراحی اتاق خواب مدرن رنگ دیوارها یا مدل کاغذ دیواری است. ترکیب این دو زیبایی چشمگیری را به اتاق خواب مدرن شما میدهد. شما با در نظر گیری رنگ پرده و سرویس خواب رنگ دیوارها و مدل کاغذ دیواری را انتخاب میکنید.
پس اولویت با سرویس خواب سپس پرده و رنگ دیوارهاست. شما با استفاده از رنگ و کاغذ دیواری میتوانید اتاق خوابتان را به بخش های مختلف تقسیم کنید. به طور مثال بالای تخت کاغذ دیواری و دیوار ها کناری رنگ باشد. یا در قسمت نشیمن صندلی ها کاغذ دیواری متفاوت استفاده کنید. لازم به توضیح است که رنگ ها استفاده شده در دیوارها و کاغذ دیواری میبایست با یکدیگر تناسب داشته باشد.

 

کمدی دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن دقیقا مانند کابینت در آشپزخانه مدرن رفتار میکند. یعنی باعث نظم شده و از به هم ریختگی و در معرض دید بودن وسایل اتاق خواب مدرن جلوگیری میکند.
در انتخاب کمد دیواری علاوه بر زیبایی میزان مساحت نیز دارای اهمیت است. اگر در حال طراحی اتاق خواب ویلا هستید حتما برا کمد دیواری سه قسمت لباس، رخت خواب و کمد کلوزت را در نظر بگیرید. خانم ها به این موضوع اهمیت میدهند.

 

نور و چراغ اتاق خواب مدرن

هوشمندی در نورپردازی و چراغ اتاق خواب مدرن بسیار اهمیت دارد. شما باید بتوانید از روی سرویس خواب خودتان یا حتی از شهر دیگر با گوشی تلفن همراه خود نور تمام فضای منزل یا ویلای خودتان را کم و زیاد کنید.
هیچ نوع کلاسیکی از جمله لوستر کلاسیک نباید در سقف یا دیوارها کارشده باشد. تمامی چراغ ها به صورت هنری و نورهای سقفی تماما میبایست مخفی باشد. شما نباید هیچ لامپ سقفی را مشاهده کنید.
قاب عکس در اتاق خواب مدرن
در قاب عکس اتاق خواب مدرن بهتر است از اشکال هندسی استفاده شود. نقاشی های مدرن نیز مناسب است. شما میتوانید یک نقاشی به ابعاد بزرگ را روی دیوار بکشید بدون قاب و کاملا در معرض چشم. به هیچ عنوان بالای تخت خود قاب عکس به دیوار نزنید. بالای سرویس خواب شما فقط با نورپردازی مدرن زیباست.

 

آینه در اتاق خواب مدرن

آینه در اتاق خواب بهتر است به دیوار چسبانده نشود و روی میز کنسول یا میز دیگر قرار گیرد. همچنین استفاده از میزهای پایه دار بسیار به مدرنیته اتاق خواب شما کمک میکند. در ضمن اتاق خواب مدرن خلوت و دلباز است.

 

حرف آخر در طراحی اتاق خواب مدرن

یادتان باشد جز به جز اجزای یک اتاق خواب باید اصول کلی آن معماری را رعایت کنند. در معماری مدرن و در طراحی اتاق خواب مدرن به ترتیب سرویس خواب، پرده و فرش و نورپردازی حرف اصلی را میزنند.
گروه معماری درویشیان آماده عقد قرارداد طراحی ویلا با شما کارفرمایان گرامی میباشد. شماره تماس شرکت طراحی ویلا درویشیان 02126134297