Rate this portfolio
طراحی اتاق نشیمن مدرن

سادگی ویژگی اصلی معماری مدرن و همچنین طراحی اتاق نشیمن مدرن یا اتاق پذیرایی مدرن محسوب میشود.

طراحی پذیرایی مدرن

سادگی ویژگی اصلی معماری مدرن و همچنین طراحی اتاق نشیمن مدرن محسوب میشود. خصوصا در طراحی پذیرایی مدرن خلاف سبک کلاسیک از تزئینات اضافی پرهیز شود. همانند بقیه قسمت های معماری مدرن در طراحی اتاق نشیمن مدرن نیز کارکرد وسایل در اولویت قرار دارد.

همچنین فضا کاملا مرتب و با نظم باشد. نیاز نیست وسایل تزئینی در معرض دید قرار بگیرد. در واقع در پلان معماری مدرن پذیرایی یا اتاق نشیمن طراحی باز مورد نیاز است.
مهمترین قسمت در معماری مدرن استفاده از تکنولوژی های روز دنیا محسوب میشود. به طور مثال در همه فضای اتاق نشیمن مناسب است اسپیکرها در داهل دیوار ها تعبیه شود. به جای تلویزیون از پروژکتور استفاده گردد. یا پرده ها به صورت کنترل از راه دور باشند.

رنگ بندی در طراحی اتاق نشیمن مدرن یک رنگبندی خنثی است. ترکیب رنگی های قهوه ای، خاکی و سبز با طوسی و خاکستری و بژ رنگ های قالب در معماری مدرن خصوصا طراحی نشیمن مدرن را تشکیل میدهند.
وسایل تزئینی در معماری مدرن میبایست ساده باشند. این وسایل شامل آباژور، قاب عکس یا نقاشی، گل طبیعی و مصنوعی، گلدان ها میباشد.

 

مبلمان در طراحی پذیرای مدرن

مبلمان ساده و با ارتفاع کم خریداری کنید. از چیدمان مبلمان با فاصله زیاد خودداری کنید. مبلمان را به صورت ردیفی در کنار هم قرار ندهید. فاصله بین مبل ها نه آنقدر زیاد باشد که ارتباط افراد با یکدیگر سخت شود و نه آنقدر کم که فضا به هم ریخته و شلوغ به نظر برسد.
چیدمان مهم بهتر از دور یکدیگر چیده شوند و یک نیم دایره را تشکیل دهد. اگر به دنبال طراحی اتاق نشیمن مدرن یا طراحی پذیرایی مدرن هستید. از مبلمان ساده با خطوط افقی و پارچه هایی با رنگ یکدست استفاده کنید.

 

پرده در طراحی پذیرایی مدرن

وظیفه اصلی پرده در طراحی پذیرایی مدرن زیبایی و شیک بودن است. رنگ پرده متناسب با دیگر المان های محیط مد نظر گرفته میشود. در صورت لزوم میتوانید رنگ پرده را با رنگ پارچه مبلمان ست کنید. البته در طراحی مدرن لزومی برای استفاده از پرده پارچه ای وجود ندارد. به جای پرده پارچه ای در طراحی اتاق نشیمن مدرن میتوان از المان های دیگر نیز استفاده نمود.

 

فرش در طراحی نشیمن مدرن

انتخاب فرش در طراحی نشیمن مدرن به ابعاد و اندازه فضای موجود مربوط میشود. فرش باید به گونه ای باشد که پایه های جلوی مبل روی آن قرا بگیرد. از بقیه طرفها نیز حداقل 30 سانتی متر و حداکثر 80 سانتی متر از دیواره ها فاصله داشته باشد.
انتخاب رنگ و جنس با توجه به سلیقه کارفرما و متناسب با محیط اطراف تعیین میشود. لازم به یادآوری است که فرش آخرین بخش از این طراحی مدرن محسوب میشود. که قرار است به محیط اضافه شود.

 

سلیقه در طراحی اتاق نشیمن مدرن

باید گفت سلیق در طراحی اتاق نشیمن مدرن بسیار اهمیت دارد. یعنی نیازی نیست شما به همه موارد معماری مدرن عمل کنید. گاها بخشی از آن به سلیقه کارفرما میتواند تغییر کند.
یک پیشنهاد برای خروج از چارچوب معماری مدرن انتخاب فرش پر زرق و برق یا به طور مثال گلیمی قرمز رنگ به جای تزیین دیوارهای منزل شما است.
ما ایرانی هستیم و مطابق به همین موضوع از رنگ ها و المان های کشور خود در طراحی اتاق نشیمن مدرن استفاده کنیم.

 

نکات مهم در طراحی اتاق نشیمن مدرن

– سعی کنید طراحی اتاق پذیرایی مدرن شما دارای روح باشد.
– ذوق و سلیقه شخصی تان را فارق از چارچوب های معماری وارد طراحی خود کنید.
– هر قسمت از طراحی تان که احساس کردید زیادی ساده است. با المانی خاص آن قسمت را تزئین کنید.
– پیشنهاد میکنیم اگر فضا اجازه میدهد تلویزیون را در اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی قرار ندهید.
– از مبلمان راحت استفاده کنید. شما یک فضای مدرن و امروزی میخواهید.
– به جای تلویزیون از شومینه مدرن برقی استفاده کنید.
– در طراحی اتاق نشیمن مدرن از لوسترهای کلاسیک و نئوکلاسیک استفاده نکنید.
– کتابخانه امروزی و جدید به مدرن سازی معماری اتاق نشیمن شما بسیار کمک میکند.

 

نتیجه گیری در طراحی هال و پذیرایی مدرن

با توجه به مطالبی که در بالا بیان شد. انتخاب هوشمندانه طراح داخلی مطرح میشود. تنها یک گروه معماری متخصص میتواند آن چه شما احتیاج دارید را طراحی کند.
گروه معماری خانم مهندس متینه درویشیان متشکل از مهندسان معمار، مهندسان سازه، مهندسان تاسیسات برقی و مکانیکی و مهندسان عمرانی این امید را به شما میدهد. که دقیقا همان طرحی که در صفحه نمایشگر تلویزیون مشاهده میکنید. در اجرا هم همان طرح را به نظاره مینشینید.
گروه معماری متینه درویشیان آماده عقد قرارداد طراحی داخلی و معماری داخلی با شما کارفرمایان گرامی میباشد. تخصص ما طراحی ویلاست. جهت مشاوره رایگان با شماره 02126134297 تماس بگیرید.
از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 لغایت 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 لغایت 13 آماده پاسخگویی به شما کارفرمایان گرامی میباشد.