Rate this portfolio
طراحی تی وی روم ویلا

طراحی تی وی روم ویلا یکی از عناصر طراحی ویلاهای لاکچری در دماوند، کردان، طالقان و شمال کشور است.

طراحی TV Room ویلا

طراحی تی وی روم ویلا یکی از عناصر طراحی ویلاهای لاکچری در دماوند، کردان، طالقان و شمال کشور است. البته پنت هاوس های شیک و بزرگ و یا خانه های ویلایی دوبلکس و تریبلکس که فضای کافی را در ساختمان داشته باشند. از تی وی روم بهره میگیرند. وجود این نوع امکانات در هر ویلا باعث می شود که ارزش آن ملک بیشتر باشد.
طراحی TV Room ویلا را یکی از ایده های طراحی داخلی ویلا معرفی کرد. که در یک دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده است. حتی آپارتمانهای ویلایی هم با متراژ بالا، دارای تی وی روم هستند. طراحی و ساخت تی وی روم برای ویلا و آپارتمان از یک سری قوانین تبعیت می کند.
تی وی روم (TV Room)، یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است. بدون در نظر گرفتن متراژ آپارتمان، خانه یا ویلا، قسمتی از ساختمان باید برای تماشای تلویزیون و نصب تجهیزات صوتی و تصویری در نظر گرفته شود. با توجه به فضایی که در هر آپارتمان یا ویلا وجود دارد. طراحی تی وی روم محل زندگی، متفاوت است.
طراحی تی وی روم (TV Room)، تحت تاثیر فاکتورهای متعددی قرار دارد. شاید به طرح های مدرن علاقه مند باشید؛ شاید به دنبال اجرای تی وی روم کلاسیک هستید و شاید هم طراحی دکوراسیون فانتزی را برای اتاق مخصوص تلویزیون می پسندید.
در هر صورت باید به خاطر داشته باشید که هنگام تماشای تلویزیون یک فضای دوستانه، صمیمی و خانوادگی را باید ایجاد کنید. فضایی که نشاط و شادی را تلقین کند. از همه مهمتر، هیجان و شگفتی را هنگام تماشای فیلم سینمایی و برنامه مورد علاقه شما به وجود بیاورد.

 

ایده جدید برای طراحی تی وی روم ویلا

شما با انتخاب صحیح از طرح ، رنگ و مدل و شکل ظاهری از مبلمان خود در اتاق تلوزیون می توانید ایده های زیبا و فضای مدرنی را خلق نمایید .
مهم ترین قدم برای نحوه چیدمان این اتاق انتخاب سبک مورد پسند و مناسب برای ان است. مثلا شما باید از بین سبک های کلاسیک، مدرن، مینیمال، سنتی، مدیترانه ای و … سبک مورد نظر را برای دکوراسیون داخلی اتاق تلوزیون انتخاب نمایید. برخی از افراد تمایل بر این دارند تا در سبک کلاسیک خود از قاب عکس، گلدان و مجسمه مورد علاقه خود استفاده نمایند.
این المان و مجموعه به صورت دیوار کوب در اتاق تلوزیون نصب میشوند. بعد از انتخاب سبک مناسب برای اتاق تلوزیون خود شما باید پرده متناسب با سلیقه و دکوراسیون داخلی اتاق انتخاب نمایید. پرده ها جلوه اتاق تیوی را چندین برابر می کنند. انتخاب دقیق و درست از رنگ و طرح پرده اتاق شما را نورانی تر و بزرگ تر نشان دهند. رعایت فاصله استاندارد تلوزیون با باقی مبل و صندلیها از عناصر و نکات مهمی هستند که باید رعایت شوند.
داشتن اتاق تلوزیون و طراحی و چیدمان آن نیازمند رعایت تعدادی قانون میباشد. اولین و مهم ترین قدم برای طراحی تی وی روم ویلا انتخاب و هدف گذاری خود از طراحی اتاق تلویزیون میباشد. در شرایطی که تیوی روم شما با اتاق نشیمن ویلا در ارتباط باشد. باید به مبلمان دکوراسیون و مجسمه اتاق، پرده، فاصله مجموعه از هم توجه بسیار کنید.

 

دکوراسیون داخلی تی وی روم ویلا

طراحی و معماری تی وی روم شما به سلیقه شخصی و ایده شما بستگی دارد شما می توانید با به کار گیری از عناصر خاص و مدرن ، انتخاب رنگ مناسب و نورپردازی سفید به ایجاد جلوه بهتر ویلای خود کمک بسیار کنید . استفاده از عناصر چوب و سنگ مصنوعی و یا طبیعی می تواند این قسمت از فضای داخلی ویلای شما را شیک تر و جذاب تر کند . همچنین نیز به کار بردن قفسه های کتاب ، شلف دیواری ، میز قهوه ، میز چایخوری و … می تواند به زیباسازی فضای داخلی ویلای شما در اتاق تلوزیون بی افزاید .
نور پردازی و روشنایی مناسب علاوه بر اینکه باعث وسیع و گسترده دیده شدن محیط می شود باعث می شود بخش داخلی منزل سرزنده باشد به همین دلیل در در نور پردازی تی وی روم باید در انتخاب سیستم روشنایی و انواع لامپ، مکان قرارگیری روشنایی و…باید توجه کرد.
همیشه وجود تکه ی کوچکی از طبیعت مانند گیاهان آپارتمانی در بازسازی ساختمان ، سبب ایجاد ارامش و سرزندگی در انسان می شود علاوه بر این گیاهان قدرت تصفیه ی هوا و جذب امواج مخرب را دارند که استفاده از آن در محیط نشیمن و نزدیک تلویزیون توصیه می شود البته باید توجه داشت نوع گیاه انتخابی با نور و روشنایی منزلتان متناسب باشد. از جمله گیاهانی که می توان در این محیط استفاده کرد سانسوریا، برگ انجیری و گیاه رونده ی پوتوس است.
گذاشتن یک سری وسایل ارزشمند، مانند تابلوی مورد علاقه یا عکس های خانوادگی به فضا گرما و انرژی می بخشد و سبب علاقه مندی به فضا و بهره وری بیشتر از آن می شود.
در انتخاب مبلمان و کفپوش این بخش از منزل سبک و بازسازی منزل و سلیقه ی خود را مد نطر داشته باشید و با توجه به سایر بخش ها این محیط را دیزاین کنید تا تناسب و هماهنگی داشته باشد و به راحتی بتوان یک محیطی ایده آل و شیک را ایجاد کرد.
به عنوان مثال برای ایجاد یک محیط صمیمی و آرام می توان از فرش های مخملی و مبلمان نرم و راحت استفاده کرد.
یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی دکوراسیون منزل بهتر است رعایت شود انتخاب رنگ مناسب است زیرا رنگ ها قادرند به طور غیر مستقیم بر روی روحیه ی افراد تاثیر بگذارند.
در چیدمان محیط نشیمن و تی وی روم بهتراست از رنگ های خنثی و پاستیلی استفاده شود؛ زیرا سبب آرامش بصری وروحی شده و فضا بزرگ تر دیده می شود. با استفاده از این رنگ ها می توان دکوراسیونی مدرن و ایده آل را ایجاد کرد .
سبک مینیمال، سبک مناسبی برای تی وی روم است در این سبک سادگی حرف اول را می زند و فقط از چند وسایل با رنگ های روشن ساخته شده است که این امر سبب بزرگ تر دیده شدن این مکان مورد نظر می شود.
بکاربردن یک سری اشکال هندسی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه، مثل لوستر،میز، وسایل دکوری ویا نقاشی های هندسی به روی تابلو و کوسن و قفسه بندی موجب مدرنیته شدن و زیبایی محیط می شود.
در محیط های کوچک استفاده ازپرده های حریر، گلدان و هر ابزار شیشه ای که سبب انعکاس نور است موجب بزرگ ترنشان دادن فضا می شود و زیبایی و جلوه خاصی را به منزل و محیط نشیمن شما می بخشد.
چوب از جمله متریال هایی است که سابقه دیرینه در معماری و زندگی بشر دارد. استفاده از چوب و تزئینات چوبی سبب می شود محیطی گرم وصمیمی ایجاد شود.