Rate this portfolio
طراحی استخر کلاسیک

طراحی استخر کلاسیک و لوکس مورد سلیقه بسیاری از مردم است. در طراحی استخر کلاسیک شاهد زیبایی هستیم.

طراحی سرویس حمام کلاسیک

طراحی استخر کلاسیک و لوکس مورد سلیقه بسیاری از مردم است. در طراحی استخر کلاسیک شاهد استفاده از متریال زیبای سنگ تراورتن در بدنه دیوار هستیم. این سنگ گرمای آرامش بخشی به فضای داخلی میبخشد. همچنین سرامیکهای آبی و فیروزه ای در محدوده داخلی استخر، به عمق بخشیدن فضا کمک میکند. استفاده از نقوش ظریف در حاشیه و لبه استخر، زیبایی آن را دوچندان مینماید. در طراحی سقف نیز یک نقاشی زیبا باعث لطافت فضا میشود.
در طراحی حمام کلاسیک باید با ورود به فضای داخلی با یک تقارن بی نظیر مواجه شویم. اوج این تقارن در بخش مرکزی استخر باشد. نباید نقاشی دیواری آرامش بخش را فراموش نمود. در طراحی درب استخر کلاسیک از ترکیب فلز و شیشه مات استفاده میشود. با این روش نور بیشتری به داخل استخر خانه جذب میشود.
شاید استفاده از یک تلویزیون به سرگرمی بیشتر افراد منجر شود. اما از طرف گروه معماری متینه درویشیان برای سبک کلاسیک آن هم داخل استخر پیشنهاد نمیشود. به جا آن سیستم صوتی مخفی میتواند فضا را لطیف تر و عاشقانه تر کند. از گیاهان در زیبایی فضای داخلی استخر استفاده کنید.
نکته مهم دیگر استفاده از نورپردازی در طراحی داخلیست که به روشهای کلاسیک باید شاهد این سبک از نورپردازی باشیم . شاید بهرتین گزینه یک آینه بزرگ با قاب فلزی، علاوه بر زیبایی ، دارای کاربری نیز هست . خودتان را در آب ببینید. بی شک جذابیت خودش را داراست.

 

استخری از نوع کلاسیک

شنا و آب تنی یکی از محبوب ترین ورزش ها و تفریحات برای هر سن و سالی به شمار میرود. اما شلوغی، ازدحام و محدود بودن سانس استخرهای عمومی ممکن است بسیاری از افراد را از این سرگرمی مفید دور کند. استخر خانگی کلاسیک این مشکل را حل و لحظات خوش و مفرحی را در منزل در کنار خانواده تان برای شما فراهم میکند.
استخرها را از نظر موقعیت قرارگیری در ساختمان به دو دسته کلی سرپوشیده و روباز تقسیم می کنند. دسته اول در داخل خانه ها یا در محیط های اختصاصی مانند اتاقکی در گوشه ی باغ و ویلا قرار دارند که به نسبت و به دلیل هزینه ی بالاتر، خواهان کمتری در میان مردم دارد.
دسته دوم استخرهای روباز بوده که معمولا در باغ و حیاط خانه های ویلایی، تراس ساختمان و یا حتی پشت بام ساخته می شوند. کدام یک از این د دسته کلاسیک هستند؟
استخر خانگی مدل های مختلفی دارد که این مدل های گوناگون بیشتر به ویژگی های ظاهری آن ها بازمی گردد. انتخاب مدل استخر متناسب با محیط خانه تان می تواند زیبایی خانه را چندین برابر افزایش دهد.
اکثر افراد ترجیح می دهند که شکل ساده و کلاسیک مستطیلی را انتخاب کنند تا از حداکثر فضای موجود خود استفاده کنند. هم چنین این انتخاب ساده باعث می شود هزینه های ساخت بالاتر نرود. ضمن اینکه استخر مستطیلی برای شنا نیز مناسب تر است.
استخرهای منحنی شکل به صورت دایره، نیم دایره یا بیضی نیز همیشه گزینه های جذابی برای انتخاب و ساخت هستند. این نوع استخر ظاهری متفاوت از حالت سنتی و کلاسیک دارد که بسته به فضایی که در اختیار دارید می تواند حالتی چشم نواز به خود گیرد. می توانید از گیاهان و بوته های کم ارتفاع برای تزئین فضای دور این نوع استخر استفاده کنید.

 

ویژگی های استخر کلاسیک

برای داشتن یک استخر متفاوت و خاص می توانید از کلیشه ی اشکال زاویه دار فراتر روید. یک استخر با گوشه های خمیده می تواند نمای زیبایی به خانه ی شما دهد.
می توانید با انتخاب نمای بیرونی و رنگ متفاوت کاشی کاری ها، استخرتان را جذاب تر نمایید.
برای داشتن یک استخر خانگی خصوصی تر از شیشه ها بهره گیرید. با استفاده از شیشه های مات یا شفاف فضا را آن گونه که می خواهید شکل دهید.
اگر فرزندی دارید یا با کودکان در ارتباطید، در طراحی استخرهای خانگی آن ها را فراموش نکنید. می توانید برایشان یک سکو یا سرسره در نظر بگیرید و دنیای شیرینشان را شیرین تر کنید.
با تلفیق آبنما با استخر می توانید صدای لذت بخش و آرامش بخش آبشارگونه را در فضای خانه ی خود تجربه کنید.

 

طراحی استخر کلاسیک کوچک

در فضاهای باز و کوچک، استخر اغلب باید نزدیک به بنای ساختمان قرارگیرد. استخرهای نزدیک بنا، در دسترس و از داخل بنا به خوبی قابل مشاهده هستند. از فرمهای مستطیلی و ساده استفاده شود، اینگونه فرمها به سادگی در جوار فضاهای دیگر قرار می گیرند و ظرفیت عملکردی خوبی دارند.
با انعکاس تصویر بنا در استخر، به جذابیت معماری و فضایی اضافه می شود. طراحی و متریال سکوی کنار استخر باید در هماهنگی با متریال و رنگ های نمای خارجی بنا و همچنین با راههای عبور و پیاده راهها باشد. در مجموع طراحی استخر و فضاهای جنبی آن به گونه ای باشد که باعث تنگی و محصوریت فضایی نشود.
طراحی استخر کلاسیک، کاری که باید برای انجام آن ها به دقت برنامه ریزی شود. طراحی استخر برای محوطه بیرون و داخل ویلا نیازمند این است که مکان را تا عمق مشخصی حفر کنید و سپس کف سازی و دیوارسازی مناسب انجام دهید؛ بنابراین صرفاً داشتن یک ایده کافی نیست. حتماً باید از تیم متخصص برای ساخت و طراحی استخر برای ویلا کمک بگیرید. به تنهایی نمی توانید است یا یک استخر جذاب با ظاهری زیبا ایجاد کنید.

 

باید ها و نباید طراحی استخر کلاسیک
  • داشتن بودجه مشخص

  • طراحی استخر کلاسیک متناسب با نیاز افراد خانواده

  • هدف از ساخت استخر

  • انتخاب رنگ برای طراحی استخر

  • در نظر گرفتن فضای موجود

  • توجه به مفاهیم اطراف استخر

  • ایمنی استخر مهم است

    طرح ها و ایده های جذاب و گسترده ای برای طراحی استخر کلاسیک وجود دارد. ساخت یک استخر عالی، زیبا و کاربردی، ارزش یک ساختمان را افزایش می دهد و نمای زیبایی را برای آن ایجاد می کند. برای طراحی استخر کلاسیک خود با شماره 02126134297 تماس بگیرید.