5/5 - (1 امتیاز)
طراحی اتاق نشیمن کلاسیک

در بحث طراحی اتاق نشیمن کلاسیک اولین ترکیب اتاقی تمیز با مبلمانی با فرم های منحنی و منبت کاری است.

عناصر سبک کلاسیک برای اتاق نشیمن

در بحث طراحی اتاق نشیمن کلاسیک اولین ترکیب اتاقی تمیز با مبلمانی با فرم های منحنی و منبت کاری است. رویه و منسوجات نرم و درجه یک و طراحی سلطنتی. یک مثال خیلی معمولی در استفاده از المان های کلاسیک در طراحی یک اتاق نشمینی با طیف های رنگ گرم و چوبی که حس گرم و مهمان نوازی را خلق میکند.
طراحی اتاق نشیمن کلاسیک و سنتی به یک دلیل ساده که همان زیبایی همه پسند و همیشگی آن است. سالهای زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. اشکال برازنده، پارچه لطیف و نظم قابل پیش بینی و جذاب باعث میشود. سبک کلاسیک همیشه مورد استقبال قرار گیرد. گرچه ممکن است روند و روش دکوراسیون تغییر کند، اما سبک اتاق نشیمن کلاسیک همیشه متداول و زیباست.
یکی از مشخصه های سبک کلاسیک، تقارن است. هرچند که دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک تقارن آینه ای ندارد. اما از نظر مبلمان و معماری معمولاً بسیار متعادل طراحی میشود. هیچ چیزی بیشتر از یک دیوار روکش دار از چوب ماهونی یا چوب گیلاس نشان دهنده دکوراسیون کلاسیک نخواهد بود.
یک شومینه سنگی با ابعاد بزرگ نقطه اوج یک اتاق نشیمن راحت و تزئینی کلاسیک است. از آنجایی که دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک بر پایه تعادل و تقارن متکی است، داشتن چنین نقطه کانونی منحصر به فردی که منجر به چیدمان مبلمان متقارن در اطراف آن می شود. بسیار عالی و منحصر به فرد است.
یکی از ویژگی های طراحی اتاق نشیمن کلاسیک جزئیات پرهیاهو میباشد. اساس معماری اتاق نشیمن کلاسیک توجه به جزئیات و تزئینات میباشد. دکوراسیون مواج در بالای قاب پنجره و نزدیک سقف و حاشیه ریش ریش پایین صندلی راحتی یکی از این تزئینات است. استفاده متعادل از این نوع تزئینات، آرایش مناسبی را به فضا خواهد داد.

 

دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک

مشاهده طیف رنگی زیاد در اتاق های نشیمن کلاسیک امر طبیعی نخواهد بود. استفاده از تعداد رنگ های کم بسیار متداول و تجملات و جزئیات این یکنواختی در رنگ را جبران میکنند. اتاق های طراحی شده به سبک کلاسیک مختص رنج سنی خاصی نیستند.
طراحی کلاسیک اغلب با فضاهای بزرگ همراه است. اما دلیلی وجود ندارد که نتوان یک فضای کوچک تر را به روشی زیبا و سنتی تزئین کرد. شما برای طراحی یک تاق کوچک با استفاده از مقیاس و ویژگی های فضای موجود میتوانید یک فضای کوچک را بسیار با عظمت تر از آنچه هست به مشاهده گر نشان دهید.
در اتاق نشیمن کلاسیک، تطابق همه قطعات با یکدیگر لازم نیست، اما قطعاً قطعات موجود باید از نظر سبک، شکل و وزن کلی با یکدیگر مرتبط باشند. اگرچه استفاده از یک قطعه متمایز به عنوان نقطه تضاد یا قطعه اصلی در دکوراسیون گنجانده میشود اما از قوانین سبک کلاسیک فاصله نگیرید.
معمولا دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک را به صندلی و مبلمان با پایه و ساختار ظریف می شناسیم اما هیچ چیز جای راحتی و اطمینان از راحتی را در مبلمان نمیگیرد. اتاق نشیمن طراحی به سبک کلاسیک به اتاق پر آرامش و مکان هایی برای استراحت شهرت دارند. استفاده از ترکیبات نقوش هندسی و حیوانات با یکدیگر در میزان اندک قابل قبول است. اما استفاده بیش از حد فضا را تغییر میدهد. کتابخانه های از پیش ساخته شده محفظه هایی ایده آل در دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک هستند.

 

چیدمان سبک کلاسیک اتاق نشیمن

اتاق نشیمن کلاسیک اتاق مرکزی آپارتمان یا خانه و برای اوقات فراغت همه اعضای خانواده و میهمانان اس. پس باید دلپذیر و آرامش بخش، دلباز و یا خلاقانه باشد.
برای اینکه اتاق بتواند به این شکل خود را نشان دهد شما باید به درستی مرکز معنایی اتاق را بسازید. عصاره ای که بازدید کننده ها را جذب میکند. در نهایت اینکه وسایل را به درستی گروه بندی کنید. تنوع فضا های تفکیک شده و چیدمان آن ها، سقف های چند سطحی و نورپردازی نیز به این امر کمک خواهند کرد.
نورپردازی در نمای داخلی دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک نقش مهمی را ایفا میکند. در مرکز اتاق لوستری عظیم و مجلل چند طبقه آویزان کنید. مطلوب ترین لوستر برای دکوراسیون کلاسیک لوستری با تزیینات آویز طلا و نقره کاری شده و کریستال است.
چراغ های دیواری و نورپردازی ال ای دی فضای اتاق را به فضای قدیمی و با ارزش نزدیک می کند. همچنین نور کم لامپ دیواری فضا را بیشتر گرم و دوستانه می کند، راحتی بیشتر و جذابیت خاصی به آن میدهد.
وسایل دستچین شده نقش مهمی را در ایجاد فضای داخلی کلاسیک ایفا می کند چون این چیدمان اجسام است که یک سبک را در مسیر درست آن پیش می برد.
همچنین در اتاق نشیمن کلاسیک، قفسه های باز به شما اجازه میدهند تا ظروف نفیس و سوغات غیرمعمول و کمیابتان را در آنها قرار دهید.
جنبه اصلی و حیاتی اتاق نشیمن کلاسیک یک مبل بزرگ با رنگ روشن است. روکش مبلمان از منسوجات ساخته شده و روی سطح آن تزیین کوچک و مختصری اجرا شده است. شکل مبلمان و صندلی ها صاف، در گوشه ها گرد و ماده اصلی تشکیل دهنده آن ها چوب سخت است؛ این به آن معناست که وسایل باید سخت و محکم باشند.
تصور دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک بدون یک میز چای و قهوه کوچک و شیک سخت است. سطح میز از چوب و شیشه شفاف با دوام ساخته شود. جنس و ظاهر آن به خوبی با جزئیات دیگر و عناصر داخلی هماهنگ باشد.
اگر تصمیم گرفته اید که اتاق نشیمن پذیرایی در سبک کلاسیک داشته باشید. فرم بیضی شکل یا گرد و با پایه های منبت کاری شده را فراموش نکنید.

 

حرف آخر در طراحی کلاسیک با گروه معماری درویشیان

طراحی کلاسیک و نئوکلاسیک تخصص گروه معماری درویشیان محسوب میشود. این نوع طراحی در اولیت شرکت ما قرار دارد. با توجه به هزینه بر بودن این سبک معماری مشتریان و کارفرمایان ما که این سبک را انتخاب میکنند. برای ما بسیار قابل احترام هستند.
جهت مشاوره طراحی با شماره 02126134297 تماس بگیرید.
از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 لغایت 16 آماده پاسخگویی به شما هستیم.