طراحی و ساخت ویلا

بازدید از زمین قبل از ساخت ویلا

نظارت بر ساخت ویلا
5/5 - (3 امتیاز)

بازدید و نظارت پروژه ساختمانی

بازدید از زمین قبل از ساخت ویلا؛ اگر میخواهید همان طرحی که طراحی شدست. انجام شود و در کل ساخته شود. می بایست پس از عقد قرارداد طراحی ویلا و اتمام پروژه طراحی ویلا، عقد قرارداد نظارت بر ساخت ویلا را با گروه معماری خانم مهندس متینه درویشیان به انعقاد برسانید. بازدید از زمین قبل از ساخت ویلا تنها پس از عقد قرارداد توسط خود خانم مهندس متینه درویشیان با هماهنگی قبلی انجام میشود. از این رو برای اخذ مشاوره و دریافت قیمت ها با شماره های وب سایت تماس بگیرید.

قرارداد طراحی ویلا

قرارداد طراحی ویلا گروه معماری خانم مهندس متینه درویشیان قبل از بازدید از زمین شما در محل دفتر گروه معماری منعقد میگردد.
البته در بعضی از موارد میتواند این قرارداد پس از بازدید از زمین صورت گیردو در عین حال قرارداد قبل از طراحی ویلا انعقاد میگردد.

شرکت طراحی ویلا

یک شرکت طراحی ویلا متشکل از چندین گروه مهندسی از جمله گروه مهندسی سازه، گروه مهندسی معماری و مهندسین برق و مکانیک میباشد.
گروه معماری خانم مهندس متینه درویشیان هم از این امر استثنا نیست. شما نقشه های طراحی ویلا خود را در تمام این دپارتمان های موجود دریافت خواهید نمود. این نقشه ها تمام دیتیل های اجرایی را شامل میشوند.

شرایط یک زمین خوب برای ساخت ویلا

خاک از اولین معیارهای انتخاب زمین باید باشد. و بازدید از زمین قبل از طراحی ویلا نیز به همین منظور صورت میگیرد.
دومین اعلان مهم ابعاد صحیح و بدون نقص زمین است. که باید خریدار زمین در هنگام خرید دقت لازم را داشته باشد.
سومین معیار شیب زمین است. حتما برای این امر از نقشه برداری تپوگرافی استفاده کنید. شاید شیب زمین با چشم قابل اندازه گیری نباشد. اما همه ی زمین ها شیب دارند.

نقشه برداری پس از بازدید زمین

مرکز ثقل ساخت ویلا، نقشه برداری است. همه چیز حول نقشه میچرخد، اگر نقشه تمام عیاری در دست نباشد، انتظار ویلایی درجه یک، یک انتظار واهی است. داستان به همین جا ختم نمی شود، گاه آن چه در اختیارمان است نقشه ای است درجه یک و اتفاقا تمام عیار، اما پیاده سازی دقیق آن بر زمین مغفول می ماند و کار خراب می شود.

موارد مهم در بازدید از زمین قبل از ساخت ویلا

مهندسین ما در هنگام بازدید از زمین در نظر میگیرند زمین در چه نوع آب و هوایی قرار دارد. این بررسی باعث میشود طراحی ویلا مدرن یا طراحی ویلا کلاسیک نوع مصالح ساختمانی مورد استفاده مناسب را در نظر داشته باشد.
همچنین مهندسین ما در هنگام بازدید از زمین با مشاهده زمین ها و ویلاهای اطراف و بر اساس سلیقه کارفرما در نظر میگیرند چه نوع طراحی ویلایی مناسب آن زمین میباشد. که هم خوانی مناسبی با طیف بصری محیط داشته باشد.