طراحی و ساخت ویلا

طراحی اتاق خواب ویلا

طراحی اتاق خواب ویلا
4.5/5 - (2 امتیاز)

ویلاها در متراژهای بزرگ ساخته میشوند. که در طراحی اتاق خواب ویلا متراژ مشخصی وجود ندارد.

طراحی اتاق خواب ویلا با هزاران ایده خلاقانه

ویلاها در متراژهای بزرگ ساخته میشوند. که دیزاین داخلی یا در این بخش طراحی اتاق خواب آن ها تا حدودی نسبتا دشوار میباشد. بنابراین قبل از هر چیز اطلاعات لازم را در زمینه دیزاین دکوراسیون ویلا بدست آورید.

ویلاها اغلب دارای دو یا سه اتاق خواب می باشند که بهتر است برای فضای اتاق خواب از سرویس خواب مستر شیکی استفاده نمایید. با طراحی نورپردازی مناسب احساس آرامش و امنیت را برای اتاق خواب ویلا خود به ارمغان بیاورید.

انتخاب رنگ برای طراحی اتاق خواب ویلا از اهمیت زیادی برخوردار است. از ترکیب رنگ های گرم و سرد برای طراحی اتاق خواب استفاده نمایید. در صورت وجود پنجره در اتاق خواب پرده شیک و زیبایی با قابلیت جمع شدن آسان را نصب نمایید. در طول روز اتاق خواب از نور طبیعی برخوردار باشد. بتوانید از فضای سبز محوطه ویلا نهایت لذت را ببرید.

اگرچه ایده های بسیاری برای دکوراسیون داخلی ویلا وجود دارد, اما معمولا اجرای این ایده ها نیاز به هزینه بالایی دارد. این هزینه ها شامل امکانات داخل ویلا نیز می باشد.

در واقع محیط ویلا علاوه بر لوکس بودن باید شامل تمامی امکانات رفاهی باشد تا علاوه بر زیبایی, موجب آرامش افراد شود. نحوه چیدمان وسایل یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی داخلی ویلاها می باشد. تصاویر زیر ایده های برای چگونگی چیدمان وسایل در ویلاهای مدرن و لوکس را نشان می دهد.

مهم ترین ویژگی اتاق خواب ویلا

گروه معماری متینه درویشیان متخصص در طراحی و اجرای ویلا، امروز قصد دارد پیرامون اتاق خواب ویلا صحبت و از ابعاد اتاق خواب ویلا سخن به میان آوریم، پیش تر گفتیم نام ویلا را که می شنویم انتظار داریم آن چه می بینیم کمی متفاوت و خاص تر باشد.

دروغ نیست اگر بگوییم حتی اگر هوادار دوآتیشه شلوغی ها باشیم. خواهان مهمانی های آخر هفته، باز هم باید اعتراف کنیم گاهی دلمان لک می زند برای سکوتی محض و آرامشی مطلق، چیزی که ردش را تنها می توان در اتاق خواب ویلا یافت.

بحث اتاق خواب ویلا را با ابعادش شروع می کنیم. برای ابعاد اتاق خواب ویلا نمی توان یک نسخه کلی پیچید، به عبارت ساده سایز اتاق خواب ها متفاوت است به عنوان نمونه اندازه اتاق خواب والدین و اتاق خواب بچه ها مشابه نیست از این رو موضوع را جزئی تر جلو می بریم. در هنگام خرید ویلا یا بازدید از یک ویلای فروشی دقت بیشتری به اتاق خواب آن داشته باشید.

اگر اتاق خواب ویلا متعلق به والدین است پیشنهاد می شود در اندازه 5*3.5 متر طراحی گردد و اگر اتاق ویلا مختص بچه هاست سایز 4*3.5 متر کافی به نظر می رسد. به طور کلی اندازه اتاق بر حسب نوع استفاده و تعداد افرادی که قرار است از آن استفاده کنند از 12 تا 20 متر متفاوت خواهد بود.

بهتر است اتاق ویلا به دور از سالن پذیرایی مهمان طراحی شوند. با این حال دسترسی به سرویس بهداشتی، حمام و حتی آشپزخانه از نکات مهم است .البته خود اتاق هم گاهی می تواند مجهز به حمام باشد. نیاز است اتاق ویلا در جوار بالکن باشد. یا حداقل به حیاط نزدیک، برخورداری از تهویه مناسب، رختکن و کمد دیواری را به این لیست بیفزایید. سعی کنید تخت خواب را به نحوی در اتاق ویلا قرار دهید. که کنار پنجره و یا مقابل در ورودی اتاق نباشد.

نور در اتاق خواب ویلا

نور برای مطالعه و انجام امور روزانه باید در حد مناسب باشد. همچنین اتاق خواب ویلا آفتابگیر باشد. با قرار دادن لامپ های جدید با نور سفید ، روشنایی اتاق را تغییر دهید. تا این مکان گسترده تر و سبک تر به نظر برسد. حتی فرش ها و سفره ها زیبا تر به نظر برسند.

از چراغ های جانبی (در دو طرف تخت) از لامپ های میز استفاده کنید. تا فضایی از آرامش و راحتی در اتاق ایجاد شود. برای تغییر بیشتر از نورپردازی تزئینی بر روی دیوار اضافه کنید. تزئینات فلزی (نگهدارنده شمع) را قرار داده و از شمع های رنگی استفاده کنید.

رنگ در اتاق خواب ویلا

رنگ رنگ اتاق را تغییر داده و یا به سادگی رنگ یک دیوار را ترجیحاً دیوار پشت تخت تغییر داده و آن را به دلخواه کوچک تغییر دهید. نقاشی ساختمان درجه ۳ شاید با قرارگیری قفسه هایی با تکه های کریستال روی آن یا قرارگیری صفحه یا یک فرش دستباف کوچک روی آن دیوار.
شما کاغذ دیواری طرح دار یا رنگی را بدون نیاز به هر نوع کاغذ کاغذی قرار دهید. زیرا با رنگ ها و کتیبه های آن تزئینی است.

تابلو پشتی تختخواب قیمت متری ساخت ویلا را با ساختن آن به یک نقاشی رنگارنگ که با حکاکی یا نقاشی با رنگ طبیعی تزئین شده است ، تغییر دهید.
تابلوی دکوراسیون دیوار تختخواب را تا سقف بکشید و خم شوید تا طراحی به وسط اتاق برسد که در اتاق درخشش افزایش می یابد. میز را تزئین و چراغ هایی را برای آن اضافه تا دید خوبی داشته باشد. نور بیشتری را در محل اضافه کنید.

انتخاب رنگ اتاق خواب ویلا اتاق خواب مستر پناهگاهی برای آرامش است. رنگ ها بیشترین نقش را در تأمین آرامش و فضای آرام دارند. از آنجا که رنگ ها یک گام مهم برای دستیابی به فضای شخصی مناسب هستند. قیمت اتحادیه نقاشی ساختمان بنابراین آنها باید سبک، سبک زندگی و سلیقه شما را منعکس کنند.

زیرا اتاق خواب اصلی بزرگترین در بین سایر اتاق های خواب است. بنابراین انتخاب های بیشتری را به دست می آورید که به شما امکان می دهد رنگ ها را ترکیب کنید.
طراحی اتاق خواب اگر اتاق خواب اصلی دارای سرویس بهداشتی و فضایی برای تغییر یا نشستن باشد، محوطه سازی ویلا شیبدار باید این فضاها به طور دقیق برنامه ریزی شوند تا هماهنگ باشند و یکدیگر را تکمیل کنند.

اتاق خواب مستر ویلا

طراحی اتاق خواب مستر ویلا رنگ های مورد علاقه برای اکثر مردم رنگ های پاستلی هستند. رنگ های خنثی نیز انتخاب خوبی مانند بژ، خاکستری تیره با رنگ کرمی هستند تا جلوه ای لوکس و باکیفیت با مبلمان چوبی طبیعی به وجود آورند تا فضایی آرام ایجاد کنند.

در طراحی اتاق خواب مستر ویلا می توانید سایه های بسیاری را با هم مخلوط کنید تا با اضافه بالش های رنگی روشن، فرش، لامپ و سایر لوازم جانبی، اثر لایه ها و مقداری اثر پویا ایجاد شود.

طراحی اتاق خواب اتاق از چوب های تیره و دیوارهای مروارید رنگی باشد و یکی از شیب های آن را روی یکی از دیوارهایی که از طریق قاب چوبی و نخ های طلایی برای ظاهری مجلل و طبقه بالا دسترسی پیدا کرده است.

جهت مشاوره طراحی ویلا با گروه معماری درویشیان در ارتباط باشد.